Pagina's

donderdag 6 mei 2021

Speciaal voor Jou


Hoi lieve allemaal,

Inmiddels is er in de Noor & Zo challenge-groep op Facebook een nieuwe toffe maandchallenge van start gegaan. In deze Facebook-groep is er dit jaar iedere maand een nieuwe nieuwe challenge, waarbij een bepaalde sketch hoort in combinatie met een specifiek Bella Lulu-knipvel, waarvan wat verwerkt moet zijn op je creatie.

Als designteam van Noor & Zo willen we jullie zoveel mogelijk inspiratie geven iedere maand door allemaal een voorbeeld ter inspiratie te maken en deze te plaatsen in de facebookgroep.

De sketch van de maand april is:


En het verplichte Bella Lulu-knipvel is het knipvel "Little Bunny".
Klik HIER om het knipvel te bestellen in de webshop.



De basis van mijn kaart is een stuk cardstock van 16,5 cm hoog en 23 cm breed en dit rillen op 11 en 12 cm, zodat er een dubbele kaart ontstaat met een rug van 1 cm. 



Voor de challenge hoeft het maar een enkele kaart te zijn, dus alleen de voorkant, maar ik wilde er zelf iets extra's van maken.


Op de voorkant van de kaart werkte ik dus de challenge uit. Ik gebruikte wit cardstock en het designpapier dat ik heb gebruikt komt van Noor! Design, "Love this life girls", wat perfect matcht met het Bella Lulu-knipvel. 


Als eerste verwerkte ik 2 matlagen van het designpapier op de basis. Hierna ging ik de verschillende maten cirkels, die volgens de sketch nodig zijn, met nesting dies van Crealies uitstansen uit verschillende designs van het designpapier. Ook is er een kleine banner nodig tussen 2 maten cirkels. Hierboven op een schattige bunnie die knipoogt naar haar lieve vriendinnetje in de linkeronderhoek.



Als extra verwerkte ik in de linkerbovenhoek 2 cirkels met een tekst erop gestempeld met een stukje hempcord eronder verwerkt.


De kaart wordt gesloten door middel van een lintje wat ik tussen het cardstock en het designpapier op de voor- en achterkant van de creatie verwerkte.



Aan de binnenkant verwerkte ik aan de linkerkant een Dutch Doobadoo-stencil van een "doosje" voor Merci-chocolaatjes. Deze haalde ik ook uit wit cardstock en daarboven verwerkte ik een uitgestanste tekst uit het Bella Lulu-knipvel. Onder de uitgestanste tekst verwerkte ik het onwijs toffe stuctape van Noor! Design.



Aan de rechterkant een mooi uitgestanste frame van een blauwe mal, met daarop 2 schattige bunnies en als laatste boven het frame een leuke banner uit een labelvellenset van Noor! Design "Pink Petals".


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren. 

Veel liefs

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een leuke kaart met doosje en leuke challenge! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zo schattig. En dan de verrassing dat het niet een gewone kaart is maar nog één met lekkers ... De schatjes brengen zeker liefde en vreugde rond.

    BeantwoordenVerwijderen