Pagina's

zondag 16 mei 2021

Summer

 


Goedemorgen allemaal,

Ik ben al lekker actief aan de slag geweest met het nieuwe designpapier "Zonnestralen" van Bella Lulu. 


Als Slim Line kaarten fan heb ik er dus ook bij dit papier weer eentje gemaakt. En ik ben voor lekker vrolijke en felle kleurtjes gegaan. 


De nesting dies van Bella Lulu zijn ook weer in deze creatie gebruikt. De afmeting komt precies overeen met de tekstcirkels van het designpapier. 


Onderaan heb ik een label van de Slimline mal van Marianne Design gebruikt. Deze knip ik dan door 2 en plak ik achter de tekstcirkel. 


Als basis heb ik blauw papier gekozen. Met donkerblauwe inkt heb ik met behulp van de maskstencil van Dutch Doobadoo "Soap Bubbles een zwembadidee gecreëerd. Daarop heb ik met foamtape het designpapier geplakt. 


Ik heb met behulp van een mal van de slimline van Marianne Design een pocket gemaakt waarin ik de tags van het knipvel in gestopt heb. 


De kleine onderdelen heb ik met behulp van de 3D kit van Collal op de kaart geplakt. Ik vind die super omdat je zo erg goed in diepte kunt werken. 

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt  naar het desbetreffende product in de webshop)
 
  
  

2 opmerkingen: