Pagina's

donderdag 27 mei 2021

You're a Champion

Goedemorgen allemaal,

In de mei collectie van Marianne Design zitten allemaal leuke materialen om mannen kaarten mee te maken. Ook dit leuke voetbalshirt met voetbalschoen zit erin dus natuurlijk heb ik daar nog een kaart mee gemaakt.

De basis van mijn kaart is het Craft stencil Team shirt (PS8087) van Marianne Design. Het stencil kun je maken in de clubkleuren die je natuurlijk zelf wilt. Ik heb dus geen designpapier gebruikt maar gewoon rood en wit cardstock voor deze Feyenoord fan.


PS8087 Craft Stencil Team shirt

 

 In het Craft stencil zitten ook alle cijfers dus je kunt ook het spelersnummer op het voetbalshirt maken of zoals ik heb gedaan de leeftijd van de jarige. De voetbalschoenen heb ik uit rood cardstock uit gestanst en met zwarte versafine inkt de accenten aangezet. De leuke beker komt uit een collectables set van Marianne Design (COL1336). In deze set zitten ook heel veel leuke teksten. Ik heb de tekst You're a Champion gebruikt.

De voetbal die ik heb gebruikt zit in de creatables set van Marianne Design (LR0659). Kijk wat voor leuks er nog allemaal in zit.
LR0659 Creatables Sports

Het Feyenoord Logo en de sponsor van het shirt heb ik uitgeprint, zo heb je heel gemakkelijk een voetbalshirt voor de jarige gemaakt in de kleuren van zijn cluppie. Je kunt het shirt natuurlijk ook voor een andere sport gebruiken. Ook leuk om er een Oranje shirt mee te maken voor het Europees kampioenschap komende maand. Weer een craft stencil waar je alle kanten mee op kunt.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)  

LR0713 Creatables Soccer shoe
 PS8087 Craft Stencil Team shirt

COL1336 Collectables Champion

LR0659 Creatables Sports 

 132015/7082 VersaFine Stempelkussen Onyx black

3 opmerkingen: