Pagina's

woensdag 23 juni 2021

Game On

Hoi lieve allemaal,



Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien die ik onlangs maakte voor een 12-jarige jongen. Deze moest natuurlijk wel stoer van karakter zijn!



Voor de basis heb ik een onwijs tof slimline-stencil van Dutch Doobadoo gebruikt en deze heb ik uit zwart cardstock gehaald en het designpapier komt uit een set van Noor! Design, "Bricks" en uit een paperpad van Craft Consortium, "Metal Textures".





Beide sets hebben onwijs gave kleurtjes en stoere designs, supertof voor jongens en/of mannenkaarten dus!


Het Dutch Doobadoo-stencil heeft 2 ontzettend toffe pockets in de vorm van een broekzak. Voor het speelse effect verwerkte ik deze 2 pockets schuin op de kaart. Voor in de pocket maakte ik 2 labels met op de ene een afbeelding van een computergame en op het andere label een afbeelding van een heerlijk broodje hamburger met alles erop en eraan. Achterop deze labels schreef ik wat persoonlijks voor de jarige.



De afbeeldingen van de labels komen uit het journaling-cards-set van Asuka Studios, "Play". 


Dit merk heeft ontzettend mooie stevig en glad papier met schitterende afbeeldingen!



Van achter de pockets liet ik stukjes uitgestanst stuc-tape komen en toffe uitgestanste cirkels. De leeftijd van de jarige mag zeker niet ontbreken op de creatie, want 12 jaar is toch echt wel een mijlpaal!
Op de onderste pocket verwerkte ik een game-controller met hoofdtelefoon, dit houdt jongens van 12 jaar zekers bezig! Als laatste nog een afbeelding van een heerlijk snack menu en klaar is deze slimline-kaart.



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze kaart.

Veel liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: