Pagina's

donderdag 17 juni 2021

Tickets

Hallo creatievelingen.

Op internet zag ik vorige week dat iemand  leuke tickets gemaakt had. Een leuk project om even tussendoor te maken. Helaas kan ik het bericht niet meer terug vinden. Maar mocht deze persoon zich daar nu in herkennen omdat ik op haar bericht reageerde, dank je wel voor je idee om iets met de ticket stans te doen.


Basis voor deze tickets is een afgekeurde achtergrond met watercolors die ik gemaakt had en destijds niet mooi genoeg vond. Hierbij heb ik vervolgens  de ticket stans van Craft Emotions gebruikt, stempels van o.a. Masterpiece, Rubber Dance en Studio Light, stansen van kleine takjes, wat verschillende resten woordenboek papier en nog wat embellishments die ik had liggen.


Uit het eerder afgekeurde vel papier heb ik een aantal tickets gestanst. En nu blijkt maar weer dat zelfs een eerder afgekeurde achtergrond ineens heel erg gaaf kan zijn.



Op deze achtergrond ben ik in dezelfde tinten met IZINK en Memento inkt aan het stempelen gegaan. Hierbij heb ik de Masterpiece stempels, Rubber Dance stempels en stempels van Studio Light gebruikt. Ook heb ik de randen van de tickets iets aangezet met de IZINK inkt. De kleine stansjes van de takjes komen hier erg leuk bij uit.


Op deze laatste foto kun je zien dat woordenboeken in andere talen erg leuk zijn om te gebruiken.


Wat ben ik blij dat ik deze lelijke achtergrond destijds niet weggegooid heb.

Leuk dat jullie weer hier kwamen kijken.
Fijne dag verder, 

groeten Hanny

1 opmerking: