Pagina's

woensdag 21 juli 2021

"Dat verdient een bloemetje"


Toen ik de snijmal "Flowers for Mom" van Carlijn Design heb ontvangen, wilde ik er meteen mee aan de slag. Je zult er komende tijd ook nog wat creaties mee voorbijkomen. Ik vind ze zo tof. Ik maak altijd graag slimline kaartjes en dat is deze ook geworden. Ik heb de slimline mallen van Carlijn Design gebruikt. 


Ik heb een rechthoekig wit stuk Cardstock gesneden om tussen de 2 lagen te doen als extra matlaagje. Deze heb ik met licht grijze inkt van Archival ink "shadow grey" bestempeld met de verschillende woorden van de clearstamps "Bloemetje" van Carlijn Design. 
 

Vervolgens heb ik 3 verschillende bloemen van het set "Flowers for Mom" over het roze, bovenste laagje verdeeld en deze uitgestanst. Dit stuk papier heb ik met Foam tape opgeplakt om diepte te creĆ«ren. De gestempelde teksten zie je zo in de uitgestanste bloemen terugkomen. Ook heb ik met de "Bloemetje" clearstamps nog "dat verdient een" gestempeld met zwarte inkt. 


Vervolgens heb ik met de snijmal "Bloemetje" van Carlijn Design de tekst Bloemetje uitgestanst en boven in het midden van het kaartje geplakt met 3d kit van Collal. 


Ik heb met groene cardstock bloemensteeltjes en blaadjes gemaakt. Ten slotte nog met de witte gelly roll gedoodled en met de Pearl pen Roze en wit van Dutch Doobadoo nog accentjes aangebracht. Zo krijg je een rustig maar toch vrolijk kaartje.  Hopelijk heb ik je weer kunnen inspireren. Tot de volgende keer.  

 Lieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


 

   


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten