Pagina's

dinsdag 6 juli 2021

Hoera, een Dochter

Goedemorgen allemaal,

Babykaartjes vind ik altijd zo leuk om te maken en zeker als er weer nieuwe mallen uitkomen die ik dan weer graag wil uitproberen. In de mei collectie van Marianne Design zat dit leuke kinderbedje en graag wil ik jullie een leuk ideetje laten zien.

De basis van de kaart is de Big Tag van Marianne Design (CR1551). Deze is zo veelzijdig en leuk om te gebruiken zeker als je snel een kaartje wilt maken. Ik heb de Big-Tag weer twee keer uit gestanst zodat het kaartje kan blijven staan. Ik heb er nu geen pocket van gemaakt maar alleen de grote tag gebruikt. Het designpapier dat ik heb gebruikt is Little Miracles van Marianne Design (PB7058).

CR1551 Big tag

Het babybedje is een Collectables stans van Marianne Design (COL1495). Een ontzettend leuke mal waar behalve het bedje ook een kussen, deken, hanger van een hartje en een spiegel inzit.

 COL1495 Collectables Eline's Baby cot  

De leuke baby die ik heb gebruikt is ook een Collectables mal van Marianne Design (COL1479). De baby kun je zittend in de wieg maken maar ik wilde uitproberen of ik de baby ook kon laten staan in de wieg en dat is gelukt. Ik heb alleen het hoofdje en de handjes uit gestanst en daar de deken voor gehangen, zo is het toch net alsof de kleine over het bedje heen kijkt. Je kunt de voetjes nog onder de deken laten uitsteken maar dan zie je dat de verhoudingen niet helemaal kloppen dus die heb ik weggelaten.

 

 De teksten op de kaart komen uit de stempelset ''handgeschreven Baby'' (CS1051) van Marianne Design. Onmisbaar om al je leuke babykaartjes mee op te Leuken want er staan onwijs veel lieve teksten op.

CS1051 Clear Stamp Handwritten - Baby

Het leuke knuffelbeertje zit ook in de Collectables set van de Baby's. In deze set zitten ook nog verschillende accessoires om de baby's aan te kleden.


Zo heb je in een handomdraai een hele schattige Tag gemaakt.

Bedankt weer voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer. 

Groetjes,

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)  

COL1495 Collectables Eline's Baby cot

CR1551 Big tag 

 8011/0104 Spiegelkarton zilver

 CS1051 Clear Stamp Handwritten - Baby

COL1479 Collectables Eline‘s baby‘s

PB7058  Paperpack - Eline‘s Babies little miracles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten