Pagina's

zaterdag 17 juli 2021

Lego Feestje


Hallo lieve creatieve blogvrienden,

Ohoh er is toch een leuke mal uitgekomen van Marianne Design. Als die-hard lego fan heb ik een vreugdedansje gemaakt toen ik deze zag.


 Mijn zoontje is in September jarig en ik had me bedacht dat ik eens op tijd begon met het maken van de uitnodigingen. Ik deel deze vandaag met jullie in mijn blog. 


Als basis heb ik gekozen voor twee andere favorieten van Marianne Design: De tags. Ik heb in deze creatie gekozen voor een combinatie van de "Big Tags" en de "Long Tags". 


Op de grootste tag van de "Big Tags" heb ik op de binnenkant op wit papier uitgestanst. Ik heb hier witte rondjes op geplakt om het ook op een lego blokje te laten lijken. 


Als tekst heb ik de teksten van Carlijn Design gebruikt. Ik heb de stempel "Huwelijk" en de stempel "Gefeliciteerd" gebruikt.


Ten slotte heb ik overal legoblokjes opgeplakt met foamtape zodat er diepte is aangebracht. Onderaan heb ik de naam van mijn zoontje aangebracht met de stansen "Alfabet Blijf Kalm". Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze uitnodiging. 

Lieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  
  


 




1 opmerking: