Pagina's

zaterdag 31 juli 2021

Ontspannen

Goedemorgen allemaal,

De augustus collectie van Marianne Design is weer prachtig en weer super met elkaar te combineren. Voor dit leuke cadeaudoosje heb ik verschillende nieuwe mallen gebruikt.

 
Voor de basis heb ik gebruik gemaakt van de Tissuebox van Dutch Doobadoo (470.713.034). Een heel leuk doosje waar een pakje zakdoekjes in past. 

PB7060  Eline's paper bloc Honeymoon

In het midden heb ik een ovaal uit gestanst en daar heb ik een stukje Mica onder geplakt zodat de opening dicht is maar je wel kunt zien dat er theelichtjes in het cadeaudoosje zitten. Het designpapier dat ik heel veel gebruik van Marianne Design is Honeymoon (PB7060).


Op de achterwand heb ik de nieuwe Craftable art texture stenen gebruikt (CR1558). Je kunt de mal in zijn geheel gebruiken maar je kunt ook stukjes eraf knippen. De losse steentjes kun je ook nog heel leuk gebruiken op je creaties.


CR1558 Craftable Art texture - Stenen

De mooie orchidee (LR0728) zit ook in de nieuwe collectie van Marianne Design. Een hele mooie bloem die je zelf kunt opbouwen. Je kunt hem zelf op kleur brengen maar ik heb de bloem uit gestanst uit het designpapier Honeymoon en alleen de randjes aangezet met een beetje memento inkt.

 LR0728 Creatables Orchidee

 De balanceer stenen die samen met de Boeddha (LR0727) in een mal zitten heb ik uit gestanst uit grijs cardstock en daarna nog een beetje op kleur gebracht met memento. 

Dit heb ik ook met de Boeddha gedaan.


LR0727 Creatables Boeddha & Balanceerstenen
 

De leuke lichtjes zitten ook bij de boeddha in de mal en deze heb ik ook op kleur gebracht met inkt. Aan de zijkanten van het doosje heb ik hartjes geplakt die in de nieuwe lay-out mal zitten (LR0730). Ook de tekst Sweet zit in deze mal.
 

Met de nieuwe mallen kun je dus iets heel leuks maken voor een echt ontspan momentje. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en tot de volgende keer.

Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 

 LR0730 Creatables Maakbare lay-out A6

 LR0727 Creatables Boeddha & Balanceerstenen

 LR0728 Creatables Orchidee

 CR1558 Craftable Art texture - Stenen

 PB7060  Eline's paper bloc Honeymoon

 8002/0100 Joy!Crafts Mica transparant Sheets A4

470.713.034 Dutch Box Art Tissuebox

1 opmerking: