Pagina's

vrijdag 9 juli 2021

Speciaal voor Jou

Hoi lieve allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, die ik maakte voor ons jarig nichtje.  De basis van de kaart komt van een Dutch Doobadoo slimline-stencil en haalde ik uit zwart cardstock. 


Hierop verwerkte ik als matlaag het geweldig toffe designpapier van Noor! Design, "Sweet Romance".


 Het designpapier vind ik zo geweldig om mee te werken, het heeft zulke toffe en mooie printjes en hele lichte kleurtjes! En dit designpapier vind ik zo gaaf in combinatie met zwart cardstock. 


Het maakt de creatie met het lieve designpapier toch nog weer stoer!



Deze basis verwerkte ik op een rechthoekig stuk zwart cardstock wat iets groter is dan de basis van het Dutch Doobadoo-stencil en ook hierop weer een matlaag van designpapier. 


Om de basis van het stencil wikkelde ik een aantal keer een stuk hempcord, voordat ik deze op de rechthoekige onderkaart verwerkte.


Bij dit Dutch Doobadoo-stencil zitten ook 2 broekzakken, die ik op de creatie verwerkte als pocket voor labels en kadokaart/geld. Ook deze pockets haalde ik eerst uit zwart cardstock en een matlaag van designpapier. 


Verder gebruikte ik de onwijs toffe meisjes uit het Bella Lulu-knipvel "BFF". Om de meisjes er extra uit te laten springen, matte ik deze ook op zwart cardstock.



Voor in de broekzakken maakte ik dus labels, die ik maakte met labelponsen van Vaessen Creative. 


Op deze labels stempelde ik felicitatie-stempels en op de achterkant schreef iets voor de jarige en onze namen.



De stempels op zowel de labels als op de broekzakken komen van stempelsets van Bella Lulu en Hobbizz. Als laatste gebruikte ik nog een aantal stansen die ik op de achtergrond verwerkte.


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Veel liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)






1 opmerking: