Pagina's

donderdag 15 juli 2021

Taartjes en Kwispelstaartjes

Goedemorgen lieve allemaal,

Voor een bloghop van Bella Lulu heb ik al eens een hele taart gemaakt met de leuke taart mal van Dutch Doobadoo. Maar ik wilde jullie laten zien dat je het taartpuntje ook heel goed los kunt gebruiken met een van de leuke Collectables dieren van Marianne Design erbij.

De basis van de kaart is de Dutch Doobadoo mal van de box art ijshoorn (470.713.064). Voor dit ideetje heb ik de taartvorm maar één keer uitgeknipt. Het designpapier dat ik heb gebruikt is Rainbow (PK9175) van Marianne Design. 

470.713.064 Box Art IJshoorn

De leuke muisjes kennen jullie ondertussen wel, dit is een Collectables mal van Marianne Design (Col1437). De uitbreidingsset van de muisjes ''Eline's kleding'' (COL 1438) heb ik gebruikt om de muisjes mee aan te kleden.
 


Het bestek dat de muisjes in handen hebben om hun taartje mee aan te snijden is een Creatables mal van Marianne Design (LR0566) genaamd Diner set. Ik heb het bestek uit spiegelkarton uit gestanst.
De randmal langs de taart is een oudere mal van Noor!Design genaamd Esmeralda (6002/1545). De teksten komen uit twee verschillende stempelsets van Marianne Design. De tekst Taartjes en kwispelstaartjes is een stempelset van Eline's animals (EC0188). De tekst lekker smullen komt uit de stempelset Menu (CS1015). Allebei hele leuke sets die ik heel veel gebruik.

 CS1015 Marianne Design clear stamps menu


Het taartdoosje kan natuurlijk ook open en hier kun je iets lekkers of een klein cadeautje in doen. Voor de onderkant heb ik 2 cirkels uit gestanst en hier een taart onderzetter opgeplakt. Het doosje heb ik hierop vastgeplakt. Verder heb ik nog wat confetti op de taart gedaan en wat parels en natuurlijk nog wat spetters gemaakt met de molotow marker.

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vonden. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 CS1015 Marianne Design clear stamps menu

 EC0188 Art Stamps Eline‘s Animals

 8011/0104 Spiegelkarton zilver

 LR0566 Marianne Design Creatables diner set

 COL1438 Marianne Design Collectables Eline's Kleding

 COL1437 Marianne Collectables Muizen

 PK9175 Paperpack - Pretty Papers Rainbow 

 6002/1545 Vintage Border Esmeralda


470.713.064 Box Art IJshoorn

2 opmerkingen: