Pagina's

dinsdag 13 juli 2021

Unstoppable

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een layout van 30,5 x 30,5cm. Ik ben begonnen op een wit vel.


Met blauwe PanPastel heb ik de Studiolight Essential SL-ES-MASK29 op het papier gezet en daarover heen De Dutch Doobadoo Mask Art Kialo met geel/oranje gezet.


Daarna heb ik het vogeltje van Elizabeth Crafts design Forever met  IZink gouden embossingpoeder erop gezet. Deze heb ik met PanPastel ingekleurd. De bladeren SL-ES-MASK30 zijn rechts langs de foto gezet met groene PanPastel en ook rechts onder. 


Het papier is Noor Design Bambo Jambo en daar heb ik de Stansmal Bamboe takken van gemaakt.  De stempeltjes zijn van Masterpiece: Honeycomb+Stitching Summer

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van deze blogpost en tot een volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)CS226 ECD Clearstamp - Forever1014 Masterpiece Stempel Stitching Summer6002/1628 Stansmal Bamboe takken2002 Masterpiece Stempel Honeycomb

 SL-ES-MASK30 Mask Achtergrond bladeren6011/0676 Paper bloc Bambo Jambo10204 Aladine Embossing Gold Extra Fine470.715.157 Mask Art Kialo
SL-ES-MASK29 Mask Achtergrond wolken CF-PP30800 PanPastel set 80 kleuren

1 opmerking: