Pagina's

zaterdag 7 augustus 2021

Altijd in ons Hart

Goedemorgen allemaal,

Ook condoleance kaartjes hebben we helaas nodig. In de nieuwe collectie van Marianne Design zit een prachtige orchidee en met deze mooie bloem heb je in een handomdraai een mooie kaart gemaakt.

 
De basis is een kaart op slimline formaat. Het papier dat ik heb gebruikt is Condoleance van Noor!design (6011/0542). De mooie bloem is de nieuwe Orchidee (LR0728) die je zelf kunt opbouwen. Je kunt de bloem zelf op kleur brengen of uit stansen uit designpapier. Ik heb de bloem uit gestanst uit het designpapier Condoleance. De blaadjes heb ik nog aangezet met een beetje inkt.


LR0728 Creatables Orchidee

 
 De steentjes op de kaart heb ik gebruikt uit de nieuwe creatables art texture mal van Marianne Design (CR1558). De losse steentjes heb ik met inkt aangezet en los als een stukje muur op de kaart geplakt.


CR1558 Craftable Art texture - Stenen

De mooie teksten komen uit de stempelset Condoleance (CS1041) van Marianne Design. Hele mooie teksten in verschillende lettertypes. Met een molotow marker heb ik nog wat zwarte spetters op de kaart gemaakt.


CS1041 Marianne Design - Clearstamp - Condoleance


 
Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
 
Groetjes,
 

 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).
 
 CS1041 Marianne Design - Clearstamp - Condoleance
 
 
 
 CR1558 Craftable Art texture - Stenen
 
 LR0728 Creatables Orchidee

127HS Molotow Marker 1,5mm ZWART

1 opmerking: