Pagina's

dinsdag 24 augustus 2021

Fijne Feestdagen

 Hallo allemaal,

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog. In de nieuwe collectie van Marianne Design zitten ook kerstartikelen dus vandaag staat er weer een kerstkaartje op het blog met de nieuwe artikelen die deze maand zijn uitgekomen.

Voor de basis heb ik gekozen voor de shape art Saphira van Dutch Doobadoo (470.713.159). Hier heb ik het designpapier Swedish winter van Marianne Design (PK9159) op gebruikt. 

Pk9159 Paperbloc Swedish winter

De mooie nieuwe mal ''Cirkel fijne feestdagen'' van Marleen van der Most (CR1561) is de blikvanger op mijn kaart. Ik heb er een shaker van gemaakt zodat jullie de mogelijkheden van deze gave mal kunnen zien. De cirkel heb ik gestanst uit hetzelfde designpapier. Je kunt de mal ook zonder shaker maken dan stans je de mal in zijn geheel uit en dan verwerk je hem zo op je kaart.
CR1561 Craftable Fijne Feestdagen cirkel by Marleen
 
 De muisjes zijn ook van Marianne Design (COl437). De uitbreidingsset Eline's kleding (COL1438) en decoratie (COL1439) heb ik ook op het kaartje gebruikt. Dit zijn hele leuke uitbreidingen omdat je die perfect kunt aanpassen aan de kleuren van je kaart. Achter het lantaarntje heb ik nog mica gedaan.
 
 

Deze maand is er nog een hele gave mal van Marianne Design uitgekomen voor je kerstkaarten, namelijk deze mooie kerstslinger (LR0726). Deze heb ik 3 keer uit gestanst en bovenin de kaart verwerkt. Hier heb ik ook de lichtslinger (CR1486) van Marianne Design doorheen geweven. De teksten op de kaart zitten in de nieuwe cirkel mal van Marleen. Met een Molotow marker heb ik nog wat sneeuw gespetterd op de kaart.

Ik vind het altijd erg leuk om nieuwe en oude mallen door elkaar heen te gebruiken en dat is bij deze kaart ook weer gelukt. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 
 
 CR1486 Craftables Christmas lights
 
 LR0726 Creatables Kerstslinger
 COL1439  Collectables decoratie
 
 COL1438 Marianne Design Collectables Eline's Kleding
COL1437 Marianne Collectables Muizen
CR1561 Craftable Fijne Feestdagen cirkel by Marleen 
 
 
 LR0025 Shaker windows - rond
 
 470.713.159 Shape Art Saphira

Pk9159 Paperbloc Swedish winter

1 opmerking: