Pagina's

woensdag 4 augustus 2021

Gaaf

Goedemorgen lieve bloglezers,

In de augustus collectie van Marianne Design zit ook een hele leuke stans met bamboe en die is natuurlijk weer perfect te combineren met de leuke pandabeer. Daarom vandaag een keigaaf kaartje op het blog.

Voor de basis van de kaart heb ik de nieuwe layout (LR0730) gebruikt. Het designpapier is Bambo Jambo (6011/0676) van Noor!design.

 LR0730 Creatables Maakbare lay-out A6

De leuke Panda is ook een collectables stans van Marianne design (COL1409), behalve een Pandabeer kun je er ook een gewoon beertje van maken door de kleuren aan te passen.

 
 COL1409 Marianne Design Collectables Eline‘s Panda & Beer
 
De bamboe (LR0729) zit net als de balanceerstenen (LR0727) in de nieuwe collectie van Marianne Design en zijn heel leuk met elkaar te combineren. De stenen heb ik uit gestanst uit grijs cardstock en met een beetje inkt aangezet. De bamboe stengels heb ik gestanst uit het designpapier Bambo jambo.
 
 
 LR0729 Creatables Bamboe 
 
  
 
De leuke teksten komen uit de stempelset super-mega-kei-onwijs (CS1066). Van deze set ben ik ontzettend fan omdat je alle teksten door elkaar kunt gebruiken en dus kunt combineren. Omdat er ook de tekst keigaaf in zit vond ik deze super passen bij de balanceerstenen. De paperclip en de hartjes zitten in de mal van de layout.

Ik hoop dat jullie dit ook een keigaaf kaartje vinden. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes, 



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 

 CS1066 Clear Stamp SUPER-MEGA-KEI-ONWIJS

 LR0727 Creatables Boeddha & Balanceerstenen

 LR0729 Creatables Bamboe

 COL1409 Marianne Design Collectables Eline‘s Panda & Beer

 6011/0676 Paper bloc Bambo Jambo


LR0730 Creatables Maakbare lay-out A6

3 opmerkingen: