Pagina's

zondag 15 augustus 2021

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer langskomen op ons blog. Vandaag heb ik voor jullie een kaartje:

Het mooie RAW DENIM designpapier van Bella Lulu en dat schattige berenplaatje. Heerlijk! Daar heb ik twee kleurtjes bijgezocht van Amsterdam Acrylic. Nummertje 522 en 622. De bladeren komen van Elizabeth Crafts design. Ik heb ze eerst met Amsterdam verf en de vingerverf techniek, haha, bewerkt. Daarna heb ik een spray op gebruikt , maakt niet uit welk merk, en dan de vorm erin brengen van een echt blad. 


Op de achtergrond staat Journal Specials Mystical Winter Cinnamon ingekleurd met Amsterdam Acrylic, ook weer met de vingers het erop aangebracht. 

3001/0094 Bella Lulu combideal Raw Denim

Studiolight heeft nieuwe scrapvellen uitgebracht en daar stonden de koffertjes op. Meteen zag ik ze achterop de motorfiets staan. Dus met wat kit heb ik de bladeren, koffertjes en plaatje op de kaart gezet. De tekst HE MAN GEFELICITEERD komt ook uit het papierpakket. 


Met een stukje hempcord is de kaart af. 

Studio Light Scrap Elements 8 vel

Ik hoop dat jullie inspiratie hebben gekregen en tot een volgend bezoekje op ons blog. 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3001/0094 Bella Lulu combideal Raw Denim

522 Amsterdam Acrylverf 20 ml Turkooisblauw622 Amsterdam Acrylverf 20 ml Olijfgroen Donker

231 Amsterdam Acrylverf Tube Goudoker

1876 The Paper Flower Collection 3  Maple Leaves1821 ECD Journal Specials Mystical Winter Cinnamon BackgroundStudio Light Scrap Elements 8 velVOLUME 3 x Collal 3D kit incl. sleutel & spuit3908-010 Hemp cord assortiment 4x10m basic






Geen opmerkingen:

Een reactie posten