Pagina's

zondag 29 augustus 2021

Gefeliciteerd

Hoi lieve allemaal,

Met deze blog wil ik jullie de creatie laten zien, die ik onlangs maakte voor onze schoonzus die 50 jaar werd. 50 jaar is toch al best een hele mijlpaal, dus reden voor een iets uitgebreidere creatie!


De basis heb ik gemaakt met een Dutch Doobadoo-stencil wat ik uit wit cardstock haalde. Het Dutch Doobadoo-stencil is helaas niet los verkrijgbaar, maar alleen in de crafty-kit-xl "Time to Party".


 Met het stencil kun je een onwijs gave envelop voor om een slimeline-kaart maken. 


Aan de voorkant van de envelop maakte ik een bloementoef van een heel aantal verschillende stansmallen. Ik haalde de bloemen uit het designpapier en bewerkte de randjes iets met inkt. Zo matchen de bloemen perfect op de envelop. 


Natuurlijk mag het getal 50 niet ontbreken op de creatie! Deze maakte ik met een supergave stansmallenset van Carlijn Design. Er zijn verschillende mogelijkheden om deze cijfers op te bouwen, echt een supertoffe set. Op de flap van de envelop verwerkte ik een erg leuke tekststempel, eveneens van Carlijn Design. De envelop laat ik sluiten door middel van een klittenbandje. 


In de envelop verwerkte ik een slimline-kaart die ik net zoals de envelop bewerkte met het al genoemde designpapier. Op deze kaart verwerkte ik een fles wijn en een wijnglas die ik maakte met een Dutch Doobadoo-stencil. Ik gebruikte hetzelfde designpapier als op de envelop om er zo een geheel van te houden. Van achter de fles wijn en het wijnglas liet ik een gave mandala van Studio Light komen. Als laatste nog leuke teksten gestempeld met een onwijs gave stempelset van Carlijn Design. (Hoe aan het ook anders, hihi)


Op de achterkant van de kaart maakte ik een pocket met daarin een label, die ik maakte met een pons van Vaessen Creative. 


Op dit label schreef ik wat persoonlijks en deed deze samen met het geld wat we kado gaven in de pocket.


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Veel liefs



1 opmerking: