Pagina's

donderdag 19 augustus 2021

Van Harte

Goedemorgen lieve bloglezers,

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog. Mannenkaarten zijn soms wat lastiger om te maken maar met deze nieuwe ''van Harte'' mal van Marleen van Marianne Design is het een fluitje van een cent.

 

De basis is een dubbele vierkante kaart en het gave papier speciaal voor mannenkaarten is van Marleen en heet Men only (PK9169). Een heel stoer blok in verschillende printjes in blauw/geel tinten. De van harte mal (CR1560) heb ik uit gestanst uit wit cardstock en in het midden van de kaart verhoogd opgeplakt.

 
 CR1560 Craftable  Van harte cirkel by Marleen


De leuke mol is ook een collectables van Marianne Design (COL1488) en perfect te gebruiken op mannenkaarten. In deze mal zit ook de leuke bril en het gras en de molshoop met het bloemetje.


COL1488 Collectables Eline's mol

Marleen heeft ook een gave collectables mal Beer (COL1482) gemaakt en hier zitten echt weer leuke mallen in. Het molletje heeft al een glas bier in zijn handen. Het flesje bier, het grote glas en ook de flessenopener zit in deze gave mal. De bierglazen heb ik uit gestanst uit vellum. Het schuim op de glazen heb ik gemaakt met Foam Ball Clay.

 Bij de bierset is ook een hele leuke stempelset verkrijgbaar genaamd Proost (CS1056). De stempels heb ik uit gestanst met de banners van Marleen (CS1058). In de mooie nieuwe cirkel stans zitten ook losse teksten die je zo op je kaart kunt uit stansen maar ik heb de teksten los geknipt en aan de bovenkant en zijkanten van mijn kaart geplakt.


CS1056 stempel Proost



Deze nieuwe mal is echt weer favoriet bij mij. Hopelijk heb ik jullie weer op een idee kunnen brengen. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

 CS1058 stempel Clearstamp met mallen - Banners

 CS1056 stempel Proost

 COL1482 Collectables Beer by Marlee

 COL1488 Collectables Eline's mol

 CR1560 Craftable  Van harte cirkel by Marleen


110106/0100 Transparant perkamentpapier / vellum wit

PK9169 Marianne Design Pretty Papers Men only

Geen opmerkingen:

Een reactie posten