Pagina's

donderdag 16 september 2021

Boo

Goedemorgen allemaal,

Volgende maand is het Halloween dus vandaag heb ik een leuk Halloween kaartje gemaakt met de leuke collectie van Marianne Design.



De basis van de kaart is het craft stencil van de Heksenhoed (PS8044). De heksenhoed hoef je natuurlijk niet alleen voor Halloween te gebruiken maar is ook leuk voor andere thema's. Ik heb de hoed twee keer uitgeknipt uit wit cardstock zodat de hoed blijft staan. In plaats van Designpapier heb ik zwart en oranje cardstock gebruikt.

PS8044 Craft Stencil heksenhoed


Marianne Design heeft ook een hele leuke collectables set van Halloween (COL1473) en die heb ik voor dit kaartje gebruikt. In deze set zit het leuke spookje, de vleermuis, de bezem, de heksenhoed en de pompoen.


COL1473 Collectables Eline's Halloween

De teksten op de hoed heb ik gemaakt met behulp van het alfabet van Marianne Design (COL1397). Een hele fijne mal omdat het alfabet er twee keer in zit in verschillende lettertypes. De grote pompoenen heb ik gebruikt uit de mal van het wasbeertje (COL1472). De oogjes en accenten op mijn kaart maak ik altijd met een signo multiliner.


Ik hoop dat ik jullie weer op een ideetje heb kunnen brengen. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).


Uni-ball Signo Multiliner wit


COL1472 Collectables Eline's Raccoon

COL1397 Marianne D Collectables Charming alfabet

COL1473 Collectables Eline's Halloween

PS8044 Craft Stencil heksenhoed




1 opmerking: