Pagina's

donderdag 23 september 2021

Gezelligheid

Goedemorgen allemaal,

De nieuwe collectie van Marianne Design is weer te gek en helemaal in mijn favoriete thema. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met het nieuwe craft stencil van de eikel.



Het craft stencil van de eikel (PS8102) heb ik weer twee keer uitgeknipt voor een stevige basis, de kaart kan zo ook blijven staan. De dop van de eikel heb ik uitgeknipt uit kraft en alle vakjes heb ik bij deze kaart uitgesneden. Je kunt de dop ook maken door het craft stencil op je basiskaart te leggen en dan met inkt te kleuren. Het uitsnijden is meer werk maar geeft vind ik zelf wel een mooier effect.

PS8102 Craft Stencil Eikel
 
 

Het designpapier dat ik gebruikt heb is autumn whispers (PB7059). Een prachtig papierblok in natuurlijk herfstkleurtjes. Het fijne van de papierblokken van Marianne Design vind ik dat de achterkant altijd een effen printje heeft waardoor je dus ook je stansjes uit hetzelfde papier kunt stansen en alles qua kleur perfect bij elkaar past.



De leuke mol (COL1488) komt even een kijkje nemen boven het gras (CR1355). De kleine eikels, paddenstoeltjes en de blaadjes komen uit de collectables mal van de hamsters (COL1489).


COL1488 Collectables Eline's mol
 
De teksten op de kaart komen uit de stempelset Proost (CS1056) van Marleen. De tekst ''gezelligheid kent geen tijd'' heb ik uit gestanst met behulp van de banners (CS1058) van Marleen. Nog een stukje hempcord om de dop van de eikel heen en klaar is weer een leuk kaartje.


Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

Uni-ball Signo Multiliner wit
CS1058 stempel Clearstamp met mallen - Banners
CS1056 stempel Proost
COL1489 Collectables Eline's hamster
COL1488 Collectables Eline's mol

CR1355  Craftable Gras

PB7059 Eline's paper bloc Autumn Whispers

PS8102 Craft Stencil Eikel


1 opmerking: