Pagina's

zaterdag 11 september 2021

Herfst

Goedemorgen allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog. Herfstkaartjes vind ik altijd erg leuk om te maken dus vandaag wil ik jullie ook nog een leuk idee voor een herfstkaartje laten zien.

De leuke pompoen (PS8016) is een craft stencil van Marianne Design. In plaats van designpapier heb ik oranje cardstock voor het binnenstuk van de pompoen gebruikt. Van het grootste stuk heb ik een shaker gemaakt met behulp van Mica en foamtape.


PS8016 Craft Stencil pompoen

Het leuke Wasbeertje (COL1472) is even aan het uitrusten want hij heeft net alles blaadjes opgeruimd in de tuin. De blaadjes en nootjes die in de shaker zitten heb ik gebruikt uit de mal van de hamsters (COL1489). Ook de paddenstoeltjes komen uit deze mal.

De grasrand (CR1355) is natuurlijk ook van Marianne Design en de bezem die het wasbeertje vast heeft komt uit de set ''tuingereedschap'' (CR1541). De tekst hallo herfst heb ik gemaakt met de stempelset surprise wheel van Noor!Design (6410/0531).



Zo zie je dat je verschillende collectables en craftables heel leuk met elkaar kunt combineren. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

6410/0531 Stempelset Surprise Wheel
 
 
CR1541 Craftable Tuin gereedschap by Marleen
CR1355  Craftable Gras
COL1489 Collectables Eline's hamster
COL1472 Collectables Eline's Raccoon
 
 PS8016 Craft Stencil pompoen
 
8002/0100 Joy!Crafts Mica transparant Sheets A4
 

2 opmerkingen:

  1. wat een super leuk kaartje. En we gaan alweer richting de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart al hoop ik dat de herfst nog even wegblijft!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen