Pagina's

vrijdag 3 september 2021

Knuffel

Hoi lieve allemaal,

Vandaag wil ik jullie een 2e creatie laten zien die ik met het knipvel "Beren" van Bella Lulu heb gemaakt. 


Vorige week heb ik jullie de 1e van de 3 laten zien en nu dus de 2e.



De basis van de kaart is een groot eenvoudig label, wat ik zelf heb uitgetekend en deze haalde ik uit wit cardstock. 


Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit een papierset voor slimline van Paper Favorites.


De creatie bestaat uit 2 even grote labels die door middel van hempcord aan elkaar zitten. Op het bovenste label gebruikte ik het paarse papier met een stipje en op het 2e label gebruikte ik een lichtbruinige met een stipje. 


Op beide labels heb ik een pocket gemaakt en deze pocket beklede ik dan met de andere designpapier dan wat het andere label heeft. In beide pockets maakte ik een label met dezelfde kleuren designpapier als de pockets zelf. Op de voorste pocket verwerkte ik een uitgestanste tekst uit het Bella Lulu-knipvel en op de 2e pocket stempelde ik een tekst met een supertoffe stempel en stans van Carlijn Design.



Op beide labels verwerkte ik de supertoffe nieuwe doily van Hobbizz. Deze heb ik door het midden gesneden en het zo in stukken verwerk op de creatie. 


Op deze doily maakte ik kleine pareldrops met een paarse parelpen van Dutch Doobadoo.


Verder stempelde ik met een stempel van Marianne Design wat script en crackle op de achtergrond. 


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Veel liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten