Pagina's

dinsdag 7 september 2021

Kusjes & Knuffels

Hoi lieve allemaal,

Zoals beloofd nog een 3e creatie met het Bella Lulu-knipvel "Beren". 


Dit keer weer een heel andere vorm van een creatie, in plaats van een kaart of label heb ik er nu een lief klein doosje van gemaakt.


De basis van dit lieve doosje is een onwijs toffe stansmal van Mama Elephant. Het is hetzelfde doosje als het doosje van de Happy Meal bij McDonalds, alleen dan in mini-formaat,  In dit doosje kun je bijvoorbeeld lekkere bruisballen voor in bad doen, potpourri, snoep, enzovoort. Erg leuk om kado te geven dus!


Ik maakte deze basis uit donkerbruin cardstock en het designpapier dat ik gebruikt heb komt van Bella Lulu "Lentekriebels". Deze set bevat heerlijk frisse groen en roze-tinten en supertoffe designs. Verder zitten er nog 2 vellen met labels en knipplaatjes bij.



Aan 1 brede kant sneed ik een rechthoek uit en plakte hier mica achter, zodat er een kijkvenster ontstaat. Hierop verwerkte ik ook 1 van de schattige beren uit het Bella Lulu-knipvel en een gestempelde tekst uit een onwijs toffe stempelset van Carlijn Design. Bij bijna alle stempelsets van Carlijn Design, zijn stansmallensets verkrijgbaar zodat je de gestempelde tekst mooi kunt uitstansen en veelal van een matlaagje kunt voorzien. Zo ideaal en zo gaaf de producten van Carlijn Design.


Ook voor op de zijkanten van het doosje, gebruikte ik bovengenoemde stempelset. 


Op de achterkant van het doosje verwerkte ik ook een waanzinnig gave stans van Carlijn Design met de tekst "HOERA", die ook uit verschillende lagen op te bouwen is.


Als laatste nog een lintje aan de bovenkant om het doosje mooi gesloten te houden en om eventueel nog een klein labeltje of bedeltje aan te hangen.



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Veel liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen: