Pagina's

vrijdag 17 september 2021

Vitaminetjes

Hoi lieve allemaal,

Vandaag wil ik jullie een beterschapskaart laten zien die ik onlangs maakte voor een zieke kennis. De basis van de kaart is een slim-line-stansmal van Carlijn Design, die ik uit groen cardstock haalde.


Met deze slimline-set kun je de kaart uit diverse matlaagjes uitstansen en dan ook nog allemaal met een verschillend randje.


De bovenste matlaag heb ik met inkt op kleur gebracht en daarna met een spraybottle er wat water opgespoten en meteen weer droog gedept. Zo krijg je het effect van "echt" water. 


Dit effect wilde ik graag hebben omdat ik de kikkerstempeltjes van Marianne Design erop wilde gaan verwerken.



Deze kikkerstempeltjes kun je zelf leuk gaan inkleuren en bij deze set zitten er handige stansmallen bij om de stempeltjes mee uit te stansen, zodat je ze niet hoeft uit te knippen. 


Ook voor bij de set horende lelie-bladeren en waterplantjes zitten stansjes in deze set. Op de lelie-bladeren en in het water, maakte ik her en der een soort van dauwdruppeltjes met de glossy accents.


Naast deze kikkertjes verwerkte ik het "jam"potje van Carlijn Design op de creatie. Van dit potje maakte ik een shaker, die ik vulde met verschillende schijfjes fruit. Het deskel van het potje stanste ik uit zilver spiegelkarton, om een "echt" metalen effect na te bootsen. 


Als laatste verwerkte ik nog een stempel, ook uit een set van Carlijn Design.


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Veel liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten