Pagina's

vrijdag 8 oktober 2021

Gezellige Feestdagen

Goedemorgen allemaal,

Zoals jullie weten ben ik enorm fan van de craft stencils van Marianne Design. Voor de demo heb ik het leuke stencil van de present bag al gemaakt als Sinterklaas kaartje maar vandaag heb ik een kerstkaartje gemaakt voor jullie.



De basis van de present bag (PS8047) heb ik twee keer uit geknipt uit kraft zodat de zak met cadeautjes stevig blijft staan. Het designpapier dat ik heb gebruikt is Winter days (PK9164) van Marleen. Bovenin de present bag heb ik met een finger swivel knife een opening gesneden zodat ik hier nog wat leuke cadeautjes en dennentakken in kon steken zodat het ook echt op een zak met cadeautjes lijkt.

PS8047 Marianne Design - Stencil - Presents bag


De stokstaartjes (COL1490) blijven leuk en zijn ook zeer geschikt om te gebruiken op winterse kaarten omdat in de mal ook de leuke sjaals en mutsen zitten. De lichtslinger (CR1486) die ik heb gebruikt is ook van Marianne Design.

CR1486 Craftables Christmas lights


 
De grote cadeautjes die in de present bag zitten die kun je maken met behulp van het craft stencil. Het kleine cadeautje heb ik gemaakt met de craftables set ''presents'' (CR1488) van Marleen. De dennentakken komen uit de creatables mal (LR0683)

 
De teksten heb ik gemaakt met de stempelset hallo winter (CS1036). Deze stempelset gebruik ik eigenlijk op al mijn kerstkaarten. Met eiskristall heb ik nog sneeuw gemaakt op de dennentakken en onderaan de kaart. Met een witte signo pen heb ik de witte accenten op onder andere de stokstaartjes gemaakt.
 


Ik hoop dat jullie weer wat kerstkaartjes inspiratie hebben opgedaan. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).
923400048 - Eiskristall

CS1036 Clear Stamp Hallo winter by Marleen
LR0683 Creatables stencil Pine branch set


CR1488 Craftables  Presents
CR1486 Craftables Christmas lights
COL1490 Collectables Eline's Stokstaartjes  

 
PK9164  Pretty Papers - Winter days by Marleen

PS8047 Marianne Design - Stencil - Presents bag

 Uni-ball Signo Multiliner wit


12411-1112 - Finger Swivel Knife, transparant


Geen opmerkingen:

Een reactie posten