Pagina's

vrijdag 12 november 2021

Apetrots

Goedemorgen allemaal,

De Van Harte mal van Marleen is eindelijk weer leverbaar. Vandaag heb ik een felicitatiekaartje ermee gemaakt samen met de leuke aapjes van Marianne Design.

 
De van harte mal (CR1560)  kun je natuurlijk op heel veel verschillende manieren verwerken op je kaart. Vandaag heb ik de mal uit kraft gestanst en gewoon opgeplakt. Je kunt natuurlijk ook een shaker ervan maken. Het designpapier dat ik heb gebruikt is Bambo Jambo van Noor!Design.
 
 CR1560 Craftable  Van harte cirkel by Marleen

De aapjes (COL1399) van Marianne blijven leuk ondanks dat het al een oude mal is. De takjes waar de apen aan hangen heb ik gemaakt van de orchidee mal (LR0728). De grasrand (CR1355) is ook van Marianne Design en die heb ik gestanst uit het designpapier.

 
 COL1399 Marianne Design Collectables Eline‘s Aapjes

De tekst ik ben apetrots op jou is van Eline (EC0188) en past natuurlijk perfect op dit kaartje. De teksten hoera en gefeliciteerd zitten in de mal van harte en die heb ik los geknipt en op de kaart geplakt.

 
Bedankt voor jullie bezoek een het blog en graag tot de volgende keer.
 
Groetjes, 
 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).
 
 
 
COL1399 Marianne Design Collectables Eline‘s Aapjes
 
 6011/0676 Paper bloc Bambo Jambo

 

CR1560 Craftable  Van harte cirkel by Marleen

CR1355  Craftable Gras


LR0728 Creatables Orchidee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten