Pagina's

donderdag 18 november 2021

Beregezellig

Goedemorgen lieve bloglezers,

Voor een verjaardagskaartje heb ik weer wat oudere mallen van Marianne Design gecombineerd met de leuke ijsbeertjes waar je dus ook gewone beertjes mee kunt maken.



De basis van mijn kaart is de shape art mal Label van Dutch Doobadoo. Het designpapier dat ik heb gebruikt is het Rainbow papier van Marianne Design (PK9175). De mok waar ik het beertje in heb gezet is een creatables mal (LR0687) van Marianne Design en behalve in de winter ook leuk te gebruiken voor andere kaartjes.
 
 LR0687 Creatables  Heet Drinken

Bij de mok zit ook het lepeltje dat ik heb gestanst uit spiegelkarton en de suikerklontjes en schuimpjes. Ook de rookpluimpjes boven de mok zitten erbij. Van de ijsbeertjes (COL1502) heb ik beertjes gemaakt door ze uit bruin cardstock te stansen.

 COL1502 Collectables Eline's Arctic bear

De tekst beregezellig komt uit de stempelset Eline's Animals (EC0188) en de tekst van Harte komt uit de stempelset feest (CS1086) van Marianne Design. 

 

Het vlaggenlijntje (LR0329) is een oudje van Marianne Design en niet meer te koop. Toevallig zat deze wel in de Craft Surprise box van deze maand maar ik kan niet garanderen dat iedere set hetzelfde is. Het groene satijnlint is van Vaessen.
 


Ik hoop dat jullie het weer een leuk idee vinden.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).
 
 301002-1018 Vaessen Creative satijnlint dubbel 6mm - 10m appelgroen
 
CS1086 Stamps Feest
 
 
 COL1502 Collectables Eline's Arctic bear
 
 8011/0104 Spiegelkarton zilver
 
 LR0687 Creatables  Heet Drinken
 
 PK9175 Paperpack - Pretty Papers Rainbow


1 opmerking: