Pagina's

dinsdag 23 november 2021

Bumble Bees

 Hallo allemaal,


Vandaag heb ik dit leuke kaartje met de de schattige bijtjes gemaakt. Ik heb hiervoor de leuke Dutch Doobadoo Crafty Paper Slimline Bee Happy gebruikt.



Voor de basis van mijn kaartje heb ik een stuk cardstock van 20.5 x10.5 cm genomen. Verder heb ik de maten van de Dutch Doobadoo Card Art Slimline Waves gebruikt


Wil je deze leuke Crafty paper Slimline Bee Happy ook bestellen. Klik dan op de foto hierboven.

 
In deze leuke papier set zitten ook 2 vellen met uitdrukkers, hier heb ik mijn kaart mee gepimpt.

  
Van de Dutch Doobadoo Card Art Slimline Waves heb ik de onderste 2 waves gebruikt en deze met foamtape op mijn kaartje geplakt. De eentje onder aan en de tweede ongeveer 4 cm daarboven.


Bedankt voor jullie bezoek aan ons blog en vergeet niet om volger te worden.
Graag tot de volgende keer.

Creatieve groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten