Pagina's

zondag 7 november 2021

Hallo winter

 Goedemorgen allemaal,

We gaan nu hard richting kerst dus als je nog veel kerstkaartjes moet maken dan is dit kaartje misschien wel een leuk idee dat ook snel klaar is. Ik heb het vosje van Marianne Design gecombineerd met de nieuwe november collectie van Marianne Design.

 
Mijn kaartjes hebben normaal altijd heel veel kleur maar vandaag heb ik het kaartje in het grijs/wit gemaakt. De basis is een dutch doobadoo mal genaamd Shape art Elton (470.713.181). Het designpapier dat ik heb gebruikt is Sparkling snow van Marianne Design (PB7062)  
 
470.713.181 Shape Art Elton
 
De mooie mal op de kaart is een nieuwe mal (LR0741) die in de november collectie van Marianne Design zit. De mal heeft niet veel nodig dus ik heb het kaartje verder rustig gehouden.
 LR0741 Creatbales Petra's Ice crystals circle
Het vosje (COL1474) van Marianne Design kun je natuurlijk in de traditionele kleuren maken maar ik heb er een poolvos van gemaakt in wit/grijs.

 
Aan de zijkanten van de kaart heb ik de nieuwe slinger met ijskristallen (CR1574) gebruikt. Door ze iets in te korten en te buigen passen ze perfect in de ronding van de kaart. In deze mal zitten ook losse ijskristallen die je ook in een shaker kunt verwerken. Ik heb er nog een paar los geplakt op mijn kaart. De teksten komen weer uit de stempelset hallo winter van Marleen (CS1036)

 

Ik hoop dat ik jullie weer op een idee heb kunnen brengen.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,


 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).
 
 CS1036 Clear Stamp Hallo winter by Marleen
 
 
COL1474 Collectables Eline's vos
 LR0741 Creatbales Petra's Ice crystals circle
 
 PB7062 Eline's sparkling snow

470.713.181 Shape Art Elton

2 opmerkingen: