Pagina's

zaterdag 27 november 2021

Prosperity


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kerstkaartje gemaakt en een stempel van Elizabeth Crafts Designs ingekleurd.


De stempel heb ik ingekleurd met Daniƫl Smith Dots. Ik wilde heb heel rustig houden dus heb ik alleen de geweien uitgestanst van kurk en een paar druppels geplaatst. De ondergrond is een stans van Carlijn Design.

Ik hoop dat ik jullie inspiratie heb gegeven en tot een volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

CDSN-0111 Snijmallen Slimline kaart 6 ChampagneCS240 ECD Clearstamp Prosperity
1820 ECD Journal Specials Mystical Winter Winter Home PocketDS285900101 DS Watercolor Dots Card Sets - Confetti


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten