Pagina's

woensdag 10 november 2021

Sneeuwpret

Goedemorgen allemaal,

De ijsbeertjes van Marianne Design zijn zo leuk dus ik heb ze gecombineerd met producten uit de november collectie.

 
De basis is een slimline kaart en hier heb ik de background van Eline Snow & Ice (AK0087) op geplakt. De lieve ijsbeertjes (COL1502) kennen jullie wel en gelukkig zijn ze weer leverbaar.
 COL1502 Collectables Eline's Arctic bear

De slee (CR1572) zit in de november collectie en is ontzettend leuk te gebruiken in combinatie met de collectables. Je kunt bijna alle diertjes op de slee neer zetten of de slee laten trekken.


CR1572 Sleigh by Marleen

 
De slinger met sterretjes (CR1573) is ook nieuw deze maand en deze heb ik bovenaan de kaart vastgemaakt. In het midden heb ik nog een ijskristal geplakt uit de nieuwe ijskristallen mal (LR0741).



CR1573 Chain of Stars


De boompjes zijn van Marleen (CR1483) net als de teksten. Die komen uit de stempelset Hallo Winter (CS1036). De ijsbeertjes en alle accessoires heb ik gestanst uit het designpapier Sparkling snow (PB7062)


Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).
COL1502 Collectables Eline's Arctic bear
PB7062 Eline's sparkling snow

CS1036 Clear Stamp Hallo winter by Marleen

CR1483 Craftables bomen
LR0741 Creatbales Petra's Ice crystals circle

CR1573 Chain of Stars
 
 CR1572 Sleigh by Marleen

 AK0087 - Eline's backgrounds Snow & Ice


 

1 opmerking: