Pagina's

dinsdag 14 december 2021

Bloemetje voor jou

Goedemorgen allemaal,

Met de nieuwe Bouquet mal van Marianne Design kun je zelf de leukste boeketten samenstellen.  Voor de demo had ik al een winters boeket gemaakt en vandaag staat er een fleurig verjaardagsboeket op het blog.



De Big-Tag (CR1551) van Marianne Design gebruik ik nog heel vaak en ook vandaag is het de basis van mijn kaart. Ik stans hem wel altijd twee keer uit zodat de kaart kan blijven staan. Het designpapier dat ik heb gebruikt is Honeymoon (PB7060) van Marianne Design.
 
 PB7060  Eline's paper bloc Honeymoon

Het molletje is een Collectables mal  (COL1488) en vandaag komt hij een boeket bloemen brengen. Het leuke brilletje zit in de mal erbij. De Bouquet mal van Marianne Design kun je hier bestellen. De bloemen heb ik gemaakt met de Craftables bloemen mal (CR1529) en deze heb ik gestanst uit het designpapier.
 
LR0742 Creatables Tiny's Bouquet


De stempels die ik heb gebruikt zijn uit de stempelset poeslief (CS1023). Behalve Dierenteksten zitten er ook de teksten groetjes van ons en Hoera in. Met een witte signo pen heb ik nog wat accenten op de kaart gemaakt.


Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,


 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).
 
 CS1023 Clear Stamp Poeslief
 


LR0742 Creatables Tiny's Bouquet


PB7060  Eline's paper bloc Honeymoon

CR1551 Big tag

Uni-ball Signo Multiliner wit

1 opmerking: