Pagina's

donderdag 2 december 2021

Kerstgroetjes

                                                                       Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een slimline kaartje met een CAS gehalte. 


Dit zijn 4 digi's die op de computer bewerkt tot een tafereeltje. Op de kaart heb ik de kerstbomen van Elizabeth Crafts design gebruikt en de kerststempel van Hobbizz.  Ik wilde hem rustig houden, dus dat is geloof ik wel gelukt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en tot een volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop

 1809 Planner Essentials 34 - Christmas Figures1002/0003 Hobbizz Stempel KerstDS285900101 DS Watercolor Dots Card Sets - Confetti




 

3 opmerkingen: