Pagina's

vrijdag 10 december 2021

Kopjes en knuffels

Goedemorgen lieve bloglezers,

Daisy heeft een tijdje geleden dit leuke project gemaakt live op facebook. Ik heb het cadeaudoosje ook gemaakt met allemaal materialen van Marianne Design. Daisy heeft dit cadeaudoosje gemaakt met allemaal Explosion doosjes erin maar daar had ik geen plek meer voor zoals jullie dadelijk zien. Het doosje is dus voor iedereen te maken ook als je het Explosion Punchboard niet hebt. Het filmpje van Daisy kun je terug kijken op het Youtube kanaal van Noor en Zo.


Het designpapier dat ik heb gebruikt is Sparkling snow van Marianne Design (PB7062). Het is momenteel niet leverbaar maar komt waarschijnlijk half december weer binnen. De lieve poesjes (COL1454) is al een oudere collectables mal van Marianne Design maar ze blijven leuk om te gebruiken. 

COL1454 Marianne Design Collectables Eline‘s kitten

In de twee cadeaudoosjes heb ik grote en kleine marshmallows gedaan. Mica kun je hier vinden. De grote mok (LR0687) van Marianne Design heb ik gestanst uit het designpapier. Het lepeltje, de rookpluimen en de kleine marshmallows en suikerklontjes zitten in deze mal erbij. Spiegelkarton waar ik het lepeltje mee heb gestanst vind je hier in de webshop.

LR0687 Creatables  Heet Drinken

De teksten komen uit de stempelset Poeslief van Marianne Design (CS1023). Een veelzijdige set met allemaal teksten over katten maar ook honden zoals een poot voor jou of bedankt voor het oppassen. 

CS1023 Clear Stamp Poeslief



Ik hoop dat ik jullie weer op een ideetje heb gebracht.
Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

COL1454 Marianne Design Collectables Eline‘s kitten

CS1023 Clear Stamp Poeslief

LR0687 Creatables  Heet Drinken

115632/1000 Mica transparant Sheets A4


8011/0104 Spiegelkarton zilver

Geen opmerkingen:

Een reactie posten