Pagina's

zondag 12 december 2021

Of you Go

Hallo Allemaal,

Sinds kort ben ik alcohol-inktjes aan het sparen en wat is dat leuk om mee te werken. Snap niet dat ik dat niet eerder ontdekt had.


Voor dit kaartje heb ik slecht twee kleuren blauw gebruikt. Gewoon op mica gesprenkeld en laten drogen.


De mica met de alcoholkant op wit cardstock geplakt dit geeft een heel mooi effect Daarbovenop slecht een zwart en wit plaatje van Mo Manning ingekleurd met grafietpotlood.


Omdat je door het mica de plakrand van de dubbelzijdige tape zag schijnen heb ik een stukje wasi-tape gebruikt aan de boven en onderkant zodat die rand onzichtbaar werd.


Een klein stempeltje van Elizabeth Craft Design en een mooi kader in donkerblauw en wit beide met de perfect layer lineaal gemaakt en het CAS kaartje is klaar om verstuurd te worden. Bedankt voor het bezoek aan ons blog, ik hoop dat ik je weer een idee heb gegeven, en graag tot snel.

groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

 










1 opmerking: