Pagina's

zaterdag 18 december 2021

Pinguin Love


Hallo allemaal,

Voor jullie heb ik vandaag een lief klein CAS kaartje. Wat een schattig plaatje van Bella Lulu vind ik dit toch.


De achtergrond is met Watermelon alcoholinkt gemaakt als negatief van de mooie Dutch Doobadoo Slimline Mask Cracked Patterns 470.715.822. Wat een gave afdruk hè. Het maakt het een zoet kaartje vind ik smelt, smelt. De basis kaart is trouwens een witte kaart op kleur gemaakt ook met alcoholinkt. 

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven en tot een volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


470.715.822 Mask Art Slimline Cracked Patterns3000/0110 Bella Lulu Knipvel Pinguin LoveCO727305 Couture Creations Alcohol Ink Watermelon





 

1 opmerking: