Pagina's

zondag 5 december 2021

Sint & Piet

Hallo allemaal,

Op de val reep nog een Sinterklaas kaartje van mij. Ik heb hiervoor 2 Dutch Doobadoo mallen gecombineerd, de Card Art Zak en de Card Art Boek. 


De Card Art Zak heb ik uit donkerbruin cardstock geknipt en de maat kleiner uit kraft papier. De delen uit kraftpapier heb ik bewerkt met de Memento inkt Rich Cacoa en het Dutch Doobadoo mask Art stencil Burlap, zo is het net of het een echte jute zak is. Om de zak heb ik een rood satijn gestrikt. 


De plaatjes en de tekst op mijn kaartje zijn van het leuke knipvel Sinterklaas van Bella Lulu.


Door op de foto hierboven te klikken kan je het Bella Lulu knipvel Sinterklaas direct in de webshop bestellen.


Voor de zak van Sinterklaas heb ik diverse vierkante en rechthoekige cadeautjes gezet. Deze heb ik gemaakt met het designpapier uit de Dutch Doobadoo Slimline Kit Sint & Piet. Al het designpapier heb ik gemat op rood cardstock en er met rood of wit satijnlint een strik om heen gemaakt. Alle randjes van het designpapier heb ik bewerkt met de paper distresser en de Memento inkt LadyBug.


Door op de foto hierboven te klikken kan je de Dutch Doobadoo Slimline Kit Sint & Piet direct in de webshop bestellen.


De cadeautjes in de zak heb ik op dezelfde manier gemaakt als die voor de zak van Sinterklaas staan.


De basis van het boek van Sinterklaas heb ik uit goud spiegelkarton geknipt net als de letter S op het boek. De rest van het boek heb ik uit rood cardstock geknipt. 


Op de cadeautjes voor de zak van Sinterklaas staat een leuke handstand Piet van het knipvel Sinterklaas van Bella Lulu.


Bedankt voor jullie bezoek aan ons blog en vergeet niet om ook volger te worden. Graag tot de volgende keer.

Creatieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten