Pagina's

dinsdag 7 december 2021

Warm & Cozy

Hallo allemaal,


Zondag 28 november was er in de Facebook groep van Noor & Zo een leuke StudioLight Dag. Ik heb toen met de nieuwe lijn Warm & Cozy uit Jenine's Mindful Art Collection een leuk boekje gemaakt. 


Voor de basis van mijn boekje heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Tag gebruikt. Het ovaal heb ik er uit geknipt en daar een shaker met doorkijk van gemaakt.


Van de Warm & Cozy Die Lantaarn & Label heb ik de stans van de lantaarn in kraft papier uit gestanst en bewerkt met de Izink inkt in de kleur Marron Brou De Noix. Met deze kleur heb ik ook alle randjes van de basis van mijn boekje beïnkt en het designpapier. 


In deze collectie zit ook een Die-cut block met Paper Elements, met dit blok kan je je creaties leuk  pimpen en mooie composities maken. 


Op de binnenkant heb ik dezelfde lantaarn geplakt. Het mooie label heb ik ook aan de voorkant en aan de binnenkant op dezelfde plaatst geplakt, zodat je geen achterkanten van het papier ziet.


De kleine Doily van Hobbizz heb ik ook verwerkt in mijn boekje. 


Het boekje bestaat uit 6 pagina's inclusief voorkant en achterkant. Op de laatste pagina heb ik de Cutting Die Essentials Envelope van StudioLight gebruikt. 


De tekst op de linkerpagina komt van de stempelset Dreams van StudioLight, ook de andere teksten in mijn boekje komen van deze stempelset.


Op de rechterpagina heb ik een compositie gemaakt met diverse paper elements uit het Warm & Cozy Die-cut block.


Bij de envelope stans zitten ook de leuke label stansen die in de pockets zijn gestoken.


Ik heb er voor gekozen om designpapier op het envelopje te plakken.


Op de labels heb ik ook een aantal leuke paper elements geplakt.


Ik heb nog even een video van mijn boekje gemaakt.


Bedankt voor jullie bezoek aan ons blog en vergeet niet om ook volger te worden. Graag tot de volgende keer.

Creatieve groetjes,


De video van deze live kan je terugkijken op ons YouTube kanaal:


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 



        

    



Geen opmerkingen:

Een reactie posten