Pagina's

dinsdag 21 december 2021

Watercolour Christmas

 Hallo allemaal, 

Maandag 13 december heb in mijn live ik deze leuke vouwkaart met rendier gemaakt. Ik heb hiervoor het mooie papierblok Watercolour Christmas by Sara Davies van Crafters Compagnion gebruikt.


Aan de voorkant heb ik de Build Up Rendier van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik heb deze uit Soft Finish Cardstock van Elizabeth Craft Designs geknipt en op kleur gebracht met inkt in de kleuren Toffee Crunch en Desert Sand van Memento en een aantal delen uit kraft papier.


Aan de binnenkant heb ik een mooie shaker gemaakt met de Hobbizz Ribbon Doily. Voor de basis van mijn kaartje heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Arabia gebruikt. Dit is een mooie grote tekenmal waar je lekker veel op kwijt kan!!!




Er is ook een leuk actiepakket gemaakt voor dit kaartje. In dit actiepakket zit het papierblok Watercolour Christmas en de Dutch Doobadoo Build Up Rendier. Als je op de foto hierboven klikt kan je dit actiepakket direct bestellen in de webshop.


Op het midden gedeelte van de kaart heb ik het designpapier voor zich laten spreken. Het is zonde om hier van alles over heen te plakken.


Voor de shaker heb ik de Hobbizz Ribbon Doily gebruikt. Hier heb ik 9 mm wit satijnlint door geregen. In het papierblok Water Colour Christmas zitten ook leuke kaartje om te gebruiken in een album of pocketkaart. Ik heb één van deze kaartjes voor de achtergrond van mijn shaker gebruikt. Voor de shaker heb ik de Shaker Windows rond 9cm van Marianne Design gebruikt. Eigenlijk is deze net iets te klein. Dit heb ik opgelost door op de rand wat Dutch Doobadoo lijm te doen en hier over het Eiskristall van Viva Decor te strooien.


Als je op de foto hierboven klikt kan je de prachtige Hobbizz Ribbon Doily direct in de webshop bestellen.


Aan de rechterkant van mijn kaartje heb ik een boom en cadeautjes gebruikt. Deze plaatjes en nog vele anderen zitten ook in het papierblok Watercolour Christmas. De roze banner met "Merry Christmas" komt uit het zelfde papierblok. Met dit papierblok heb je niet veel extra's nodig om kerstkaarten te maken.


Aan de linkerkant van mijn kaartje heb ik ook een aantal leuke plaatjes uit het papierblok Watercolour Christmas geplakt. Ik heb als sneeuw Artic Snow Glitterpasta van Stamperia gebruikt op diverse delen van mijn kaartje.


Op de linker voorkant staat de sneeuwman klaar met een emmer sneeuwballen, dus pas maar op.......


Tussen de pootjes van het hertje piept een konijntje uit die schuil zoekt voor de sneeuwballen van de sneeuwman.......


Hierboven de voorkant van het voorbeeld van het kaartje dat ik in de live heb gemaakt en hieronder zie je de binnenkant. Ik heb hier ander designpapier uit het papierblok Watercolour Christmas en andere plaatjes gebruikt. 


Bedankt voor jullie bezoek aan ons blog en vergeet niet om ook volger te worden. Graag tot de volgende keer.

Creatieve groetjes,


De video van deze live kan je terugkijken op ons YouTube kanaal:


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





Als je hier klikt kom je op de pagina in de webshop van Noor & Zo waar alle gebruikte artikelen van deze live staan vermeld.

1 opmerking: