Pagina's

dinsdag 25 januari 2022

Berry Sweet

  Hallo allemaal,

De Dutch Doobadoo Slimline Kit Berry Sweet vind ik zo leuk, daar moest ik gewoon een kaartje mee maken.

Ik heb voor de basis van mijn kaartje de standaard Slimline formaat van 21 x 11 cm genomen. Ik heb deze uit het Luxe linnen cardstock van Bella Lulu gesneden.

Ik ben groot verbruiker van wit cardstock en vooral het mooie Luxe Linnen cardstock van Bella Lulu, dit is mooi stevig en helder wit cardstock. Gelukkig is het er in een groot verpakking van 100 vel bij Noor & Zo. Wil je nooit meer misgrijpen naar wit cardstock klik dan op de foto hierboven en bestel het direct in de webshop. 

Het hekje, het groen en de bloemetjes zijn van de Adventure Edges 2 van Elizabeth Craft Designs. Ik heb deze meerdere keren uit gestanst om de achtergrond op mijn kaartje te kunnen maken.



De leuke aardbeitjes op mijn kaartje zijn plaatjes die je kunt uitdrukken. Deze zitten in de Dutch Doobadoo Slimline Kit Berry Sweet.


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze leuke kit van Dutch Doobadoo direct bestellen in de webshop.



Met de Clearstamp SUPER-MEGA-KEI-ONWIJS van Marianne Design heb ik de tekst gestempeld op mijn kaartje. Ik heb hiervoor de kleur Lady Bug van Memento gebruikt. 

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Creatieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

  


1 opmerking: