Pagina's

zondag 23 januari 2022

Gefeliciteerd

 Lieve blogvrienden,

Ook vandaag heb ik weer een mixed media projectje voor jullie. Het idee ontstond toen ik mijn restanten designpapier aan het opruimen was. Je kent het vast wel; een paar restjes van een blok, eigenlijk net niet genoeg om nog een kaart mee te maken, maar wel zonde om weg te gooien. En zo is onderstaande kaart geboren. Als je op de foto's van de gebruikte materialen klikt, word je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden.

Dit is hem geworden:


De tag heb ik gemaakt met de Essential mal "Global tags" van Studio Light (SL-ES-CD106). De basis van de 2e laag heb ik op de volgende manier gemaakt:

SL-ES-CD106 Cutting Die Essentials


Met Dutch Doobadoo texture paste (870.000.000) en een maak art "triangels" (470.715.120) heb ik wat structuur op de basis aangebracht. Vervolgens heb ik wat kleuren groen en rode inkt op een craft sheet gesmeerd en verdund met wat water. 

470.715.120 Dutch Doobadoo Mask Art Triangles   470.784.066 Mask Art Slimline

Hier heb ik de tag verschillende keren doorheen gehaald, maar er wel voor gezorgd dat ik nog wat site stukken overhield. Vervolgens heb ik met een groeninkt en maak art "Slimline 1" van Dutch doobadoo wat cirkels en lijnen op de basis gemaakt. 

870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml

Ook heb ik met een grunge stempel van studio light met dezelfde rode inkt hier en aar een stukje gestempeld.

      

Hier en daar heb ik stukjes van de water background van Elisabeth Craft design geplakt. Dit soort mallen kun je heel makkelijk in kleinere stukjes scheuren en verdelen over de kaart.

1896 ECD Water Background


Naast wat stroken van restjes designpapier heb ik ook een strook uit een oud boek gehaald. 

Studio Light • Clear stamp 148x52,5mm Grunge nr.342

Alle stroken heb ik gemat op zwart aardstock

Ook de bloementoef heb ik gemaakt uit een bladzijde uit hetzelfde oude boek. Die heb ik lichtjes bewerkt met dezelfde inkt die ik op de basis heb gebruikt. Ook heb ik er hier en daar een grunge stempel op gezet. De meesten van jullie zullen wel wat stansen of poesjes van bloemen hebben . Ik zelf ben gek op de florals serie van Elisabeth craft design. 

1875 The Paper Flower Collection 3  Ferns
Boven de bloementoef uit heb ik. een bloem van de flower power stansset gebruikt. En de groene blaadjes zijn uit de stanste "Ferns" ook van Elisabeth Craft design. 

1787 ECD Stansmal Flower Power

Achter de bloementoef heb ik wat zwart hempcord geplakt.
  

Om. het geheel af te maken heb i met dezelfde kleur rood als in de basis het woord gefeliciteerd gestempeld uit het gelijknamige stempel set van Carlijn design. Deze heb ik uitgestapt met het bijpassende stans set "gefeliciteerd

CDST-0001 CarlijnDesign Stempels Gefeliciteerd  CDSN-0001 Snijmallen Gefeliciteerd

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met deze kaart/tag rest mij niets dan jullie verder een fijne dag te wensen.

Creatieve groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten