Pagina's

woensdag 12 januari 2022

Lente

Goedemorgen lieve bloglezers,

Ik ben helemaal blij met de nieuwe Marianne Design collectie, er zit namelijk zoveel leuks in de collectie deze maand. Vandaag heb ik twee melkpakjes uit de nieuwe collectie gemaakt.



Het melkpak van Marleen kan je hier bestellen. Ik heb 1 melkpak gemaakt van designpapier en het andere melkpak heb ik uit cardstock gemaakt. Het designpapier van beide melkpakjes is Fleurige groetjes van Marleen en dit papier is ook nieuw deze maand.

PS8112 Craft Stencil Milk karton by Marleen

Bij het designpapier zit ook een stickervel met teksten en die heb ik gemat op designpapier en vastgemaakt op de melkpakjes. Ook de nieuwe collectables mal Flowers by Marleen heb ik boven op de melkpakjes gebruikt. Op de zijkant van het Roze melkpak heb ik de teksten gebruikt van de nieuwe ronde mal van Marleen en deze bestel je hier.

De tekst ''feest'' zit in de nieuwe stempelset lieve teksten en deze heb ik gestempeld op een label waarvan er ook 1 vel van bij het setje designpapier zit. In beide melkpakjes heb ik een opening gemaakt en hier Mica voor gedaan zodat je ziet wat er in het doosje zit.

CS1087 Lieve teksten 

De vlinder is een nieuwe creatables mal van Marianne Design en deze vind je hier. De melkpakjes kan je natuurlijk naar eigen idee versieren en er een leuk cadeautje in stoppen voor de ontvanger.



Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

 PK9177 Fleurige groetjes by Marleen

PS8112 Craft Stencil Milk karton by Marleen

CS1087 Lieve teksten

COL1504 Collectables Flowers by Marleen

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke melkpakjes zijn dit. Heb de mal ook maar nog niets mee gedaan. Weer inspiratie hierdoor, dank je wel Anouk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen