Pagina's

dinsdag 11 januari 2022

Lief

 Hallo allemaal, 

Zondag 2 januari hadden wij het eerste Mega Hobby Festijn van 2022. Met onder andere het designpapier, het knipvel en de tekenmal uit de GoodyBag heb ik deze kaart met shaker gemaakt.


De basis van mijn kaart heb ik geknipt uit het Luxe Linnen Cardstock van Bella Lulu. Ik heb mijn kaartje gepimpt met de Gnoompjes van het leuke knipvel Love Letter van Bella Lulu. 


Als je op de foto hierboven klikt kan je het knipvel Love Letter direct in de webshop bestellen.


In het midden van de tekenmal uit de GoodyBag zit een raam, ik heb hier een shaker van gemaakt. Het schudmateriaal is van Picket Fence. Voor mijn shakers gebruik ik altijd het 3mm dikke foamtape van Heffy Doodle. 


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze mega rol met foamtape van Heffy Doodle direct in de webshop bestellen.


Het gras en de boom is van de Tree van Elizabeth Craft Designs. Ik heb het gras en het groen van de bomen in 2 kleuren groen cardstock uit gestanst. De boomstam heb ik in kraft papier uit gestanst en beïnkt met de Rich Cacoa van Memento.

In de GoodyBag zat ook een envelopjes mal met leuke stempels van StudioLight. Ik heb deze op de rechterkant van mijn kaartje gebruikt. De tekst "Ik vind je lief" is een sticker van het stickervel uit de GoodyBag.


Voor de live had ik een voorbeeld kaartje gemaakt. Op deze kaart heb ik het gras en het groen van de bomen uit het Soft Finish Cardstock van Elizabeth Craft Designs gestanst en bewerkt met de Memento inkten. Dit kaartje heb ik gepimpt met de plaatjes uit het designpapier Hartjesregen van Bella Lulu. Als je op de foto hieronder klikt kan je het designpapier direct in de webshop bestellen.

Bedankt voor jullie bezoek aan ons blog en vergeet niet om ook volger te worden. Graag tot de volgende keer.


Creatieve groetjes,


De video van deze live kan je terugkijken op ons YouTube kanaal:


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


 



 
 




1 opmerking: