Pagina's

dinsdag 11 januari 2022

Star

Hallo Allemaal,

Zoals jullie weten vind ik scrappen ook erg leuk. Soms doe ik wel eens iets op verzoek en deze is voor een kennis van een collega.


De basis is het Elizabeth Craft Design Soft finish cardstock 30 x 30 cm. Dit papier is heel fijn om met inkt op te werken.


Het verzoek was om groen tinten te gebruiken dus ik ben begonnen met een paar kleurtjes groen en een mask om mooie streepjes op het papier te zetten. Door de mask steeds te verleggen in het patroon kun je het gewoon door laten lopen.


Ja de Bedtimebear van Bella Lulu moest ik gewoon gebruiken alleen is deze blauw maar met een alcohol stift in een mooie kleur groen maak je je plaatje precies passend bij de inkt die je gebruikt hebt.


De toffe moderne letters zijn van Carlijn Design in wit gestanst en met dezelfde kleur inkten groen vlammend gemaakt.


Bij de tekst a star is born past de te gekke ster van de  Studio Light slim line planner. 


De foto van de kleine mag mijn collega zelf plaatsen het plaatje van de beer zit ook maar half geplakt zodat dat nog goed kan. Probeer ook eens te scrappen echt het is zo leuk om te doen.  Bedankt voor het bezoek aan ons blog en graag tot snel.

groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   

  













Geen opmerkingen:

Een reactie posten