Pagina's

dinsdag 4 januari 2022

Warm & Gozy

 Hallo allemaal, 

In de live van maandag 27 december heb ik deze Loaded Label gemaakt met het mooie designpapier Warm & Gozy uit de Jenine's Mindful Art Collection.


Voor de basis van deze Loaded Label heb ik van de StudioLight Essentials Tag Oriëntal de grootste maat gebruikt.


Op mijn Loaded Label heb ik 2 pockets van 10.5  x 7 cm gemaakt. Met de middelste nesting die van de Hobbizz Ribbon Doily heb ik de half ronde opening gemaakt.


Ik heb de Pockets gepimpt met leuke de plaatjes uit het Warm & Gozy Die-cut Block Paper elements. De tekst en de label zitten in de toffe Combideal Another Love Story.


Door op de foto hierboven te klikken kan je deze Combideal direct in de webshop bestellen.


Het Warm & Gozy Die-cut Block Paper elements bevat 500 plaatjes. Daar kan je heel wat leuke kaartjes mee pimpen.


Door het rondje boven in de label heb ik een stukje Organza lint gedaan en dit bijeen geknoopt met een smal lintje.

In de Loaded Label heb ik diverse kleine labels gedaan. Ik heb hiervoor de 3 kleinste maten van de StudioLight Essentials Oriëntal Tag gebruikt. De kleinste maat heb ik 1x uit gestanst, de maat daarop 2x en de maat daarop ook 1x. 


Het designpapier Warm & Gozy uit de Jenine's Mindful Art Collection is in allemaal mooie warme kleuren

Er is weer een leuk actiepakket gemaakt om deze Loaded Label te maken. Door op de foto hier boven te klikken kan je dit actiepakket direct in de webshop bestellen.

Bedankt voor jullie bezoek aan ons blog en vergeet niet om ook volger te worden. Graag tot de volgende keer.


Creatieve groetjes,


De video van deze live kan je terugkijken op ons YouTube kanaal:


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
 

  

  
\

Geen opmerkingen:

Een reactie posten