Pagina's

zondag 20 februari 2022

AI, JAI, JAIKS, KAK DUS!

Dag allemaal,

Buiten je comfortzone? Is dat goed of een keer lekker om dat de doen of te proberen? Jazeker wel. zoiets van "Ik denk wel dat ik het kan, want ik heb het nog nooit gedaan", hihihi. Net als Pippi Langkous, positief blijven dus. Nou, en dat heb ik gedaan met dit keer een mixed media slimlinekaartje. 


De basis is gemaakt met de slimline randjes van Carlijn, een ondergrond met stikpuntjes van de champagneset en een slimline papiertje op maat gesneden van aquarelpapier.


Met drie kleurtjes distressinkt, mowed lawn, mustard seed en spun sugar en wat water met een kwastje, heb ik hier en daar de gehele kaart kleur gegeven. Door een stukje fijn geribbeld kraftkarton te voorzien van roze inkt, kun je ook je ondergrond met streepjes bestempelen. Ook een stuk bubbeltjesplastic om je acrylblokje heen en dan op je stempelkussen deppen, kun je ook prima met mixed media bezig zijn!


Met een prachtig maskstencil van Jenine's Mindful Art, zwarte Dutch Doobadoo structuurpasta, een goed spateltje zijn willekeurig patroontjes aangebracht en gedroogd met de heattool.


De cuties van een gnoompjes komen uit het Bella Lullu knipvel Cactus, waarbij ik de plantjes een laagje Glossy Accents heb gegeven, zodat ze gaan glimmen. Ik had nog wat kurk en heb daar "plankjes" van gemaakt.


In de gele gedeeltes zijn hartjes gestempeld met een wat donkerder gele inkt uit mijn mini Archival inktsetje. Toen hij helemaal af was, was ik best in mijn sas, hahaha. Toch een tof kaartje geworden, vinden jullie ook niet? Dus ga ook eens uit je comfortzone met mixed media, het is echt leuk om te doen.

Bedankt voor jullie bezoek en tot een volgende keer.

Veel liefs,


De materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




 


1 opmerking: