Pagina's

zaterdag 12 februari 2022

Bloemen

Hallo allemaal,

De nieuwe Marianne Design collectie is zo leuk dat helaas al een aantal artikelen uitverkocht zijn. De Bijtjes komen natuurlijk wel weer binnen maar daar moeten we even op wachten. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met nog heel veel andere producten uit de Marianne Design collectie.


 
Voor de basis heb ik de Slimline Tag uit de januari collectie van Marianne Design gebruikt en deze bestel je hier. Op de Slimline Tag heb ik het designpapier Honeymoon (PB7060) van Marianne Design gebruikt.

CR1576  Craftables Slimline tags

In het midden van de Slimline Tag heb ik de cirkel veel liefs van Marleen geplakt en deze heb ik gestanst uit het designpapier. In het midden van de cirkel heb ik de background Flower Garden van Eline geplakt.

AK0089 - Eline's Flower garden backgrounds



De Honeycomb mal heb ik een stukje onder de Veel Liefs mal geplakt en deze heb ik ook gestanst uit het designpapier. Over de Honeycomb heb ik allemaal verschillende bloemen en blaadjes geplakt die ik gemaakt heb met de mal Flowers by Marleen en deze shop je hier.

COL1504 Collectables Flowers by Marleen
De bijtjes COL1505 zijn momenteel even niet op voorraad maar die zullen volgende maand weer leverbaar zijn. De vleugeltjes van de bijtjes heb ik gestanst uit vellum.



Bovenin de Tag heb ik een lintje van Vaessen gedaan met een stukje hempcord. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

CR1576  Craftables Slimline tags



AK0089 - Eline's Flower garden backgrounds

COL1504 Collectables Flowers by Marleen

CR1579 Craftables Art texture Honeycomb

11605-2203 - Wit vellum / perkament papier, 5 vellen

301002-0006 Vaessen Creative satijnlint dubbel 3mm - 10m lichtroze

 

1 opmerking: