Pagina's

dinsdag 8 februari 2022

I Love You

Hallo allemaal, 

Maandag 24 januari heb ik in mijn live laten zien hoe je met de nieuwe Essentials CD114 van StudioLight deze MatchBox maak. Ik heb hierbij het nieuwste scrappapier uit de Ultimate Scrap Collection van StudioLight gebruikt.

De linker had ik als voorbeeld gemaakt en de rechter heb ik tijdens de live gemaakt.



Als je op de foto hierboven klikt kan je deze toffe snijmal om een Matchbox te maken direct in de webshop bestellen.


Bij het voorbeeld heb ik een stukje mica aan de achterkant van het deksel geplakt. Zo kan je ook echt iets in het doosje stoppen en valt het er niet uit.


Bij de Essentials CD114 van StudioLight zitten ook de bomen, dieren, gordijnen en heuvels om een leuk tafereeltje te maken in de Matchbox.


De Matchbox die ik in de live heb gemaakt, heb ik iets anders dan het voorbeeld gemaakt. Ik heb hier de sterrenhemel die ook bij de Essentials CD114 zit uit zwart cardstock gestanst en deze achter de voorkant van het deksel geplakt.


Ook in deze Matchbox heb ik weer een leuk tafereeltje gemaakt.

In deze live heb ik ook nog een mini album gemaakt hierover maak ik later nog een uitgebreide blogpost.

Bedankt voor jullie bezoek aan ons blog en vergeet niet om ook volger te worden. Graag tot de volgende keer.


Creatieve groetjes,


De video van deze live kan je terugkijken op ons YouTube kanaal:


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 



1 opmerking: