Pagina's

zondag 13 februari 2022

Showers of Happiness

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een CAS kaartje:  een clean and simple kaartje.


Voor dit kaartje heb ik deze Shape Art Love genomen:

470.784.083 Shape Art Love

470.784.083

Met Valentijn voor de boeg is dit een toepasselijk kaartje om te sturen. Het onderste basis kaartje is in zijn geheel uit zwart papier overgenomen. Het bovenste deel uit aquarelle papier waar ik lijnen op gezet heb die ik weg wil laten. Deze heb ik gesneden zodat je delen papier krijgt. Daarna begint het kleuren met in dit geval Distress Oxide en water spetters. De tekst komt van een stempelset van Creative Craftlab. 

Ik vind het een heerlijk rustig kaartje gevonden en hoop dat er veel inspiratie voor jullie in zit. Tot een volgend bezoekje!

Groetjes Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten