Pagina's

woensdag 9 februari 2022

Veel Liefs

Goedemorgen allemaal,

De nieuwe collectie van Marianne design is weer helemaal leuk. Als eerste ben ik aan de slag gegaan met het craft stencil van Marleen van de bijenkorf. Onderaan het blog vinden jullie alle gebruikte materialen die jullie ook direct kunnen bestellen in de webshop.

 
Het craft stencil heb ik twee keer getekend en uitgeknipt uit kraft zodat de bijenkorf ook kan blijven staan. De bijenkorf bestel je hier. Het designpapier dat ik heb gebruikt is Fleurige groetjes van Marleen. Ik heb de verschillende stukken verhoogd opgeplakt zodat je ook wat diepte krijgt in de kaart.

PS8118 Stencil Beehive

De grote nieuwe bloem genaamd Daisy heb ik onderaan de bijenkorf geplaatst. Op de bloem zit een bijtje ook uit de nieuwe collectie. Eline's Bee bestel je hier. De andere bijtjes vliegen rondom de bijenkorf. De vleugeltjes heb ik gemaakt van vellum.

COL1505 Collectables Eline's Bees

 
 
De honeycomb heb ik bij de ingang van de bijenkorf geplakt en deze is ook nieuwe deze maand. De kleinere bloemetjes zitten in de mal van de bijtjes en deze heb ik gemaakt met het designpapier fleurige groetjes.



De tekst liefs zit ook in de nieuwe collectie en deze bestel je hier. De tekst bloemetje voor jou is een sticker en die zit bij het designpapier fleurige groetjes. Om de bijenkorf heb ik een lintje gedaan en hier een flesje honing tussen gestoken.


Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).


COL1505 Collectables Eline's Bees
PS8118 Stencil Beehive

LR0748 Creatables Daisy
 


2926-100 Florence Cardstock smooth Kraft dark



 

1 opmerking: